Це провал! Простий «фермер» у рекламі Тимошенко виявився її однопартійцем!

Поділитися з друзями

У ролику Юлії Тимошенко про захист інтересів фермерів головним героєм став член її політичної партії Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» Іван Якуб.

Ролик розміщений на офіційному YouTube-каналі Тимошенко.

«Знайомтеся, це – Іван Якуб. Він працює на землі все життя, як це робили його батько і дід. 20 років тому він взяв в оренду пару гектарів землі, а тепер на ньому тримається все село. Односільчани сподіваються лише на нього. А йому надіятися ні на кого», – йдеться у рекламі.

Пан Іван у титрах відео підписаний просто як «фермер, Чернігівська область».

Юлія Тимошенко у закадровому тексті до ролика обіцяє, що її «новий економічний курс» покликаний допомогти таким «фермерам», як Іван Якуб.

Утім ні у самому відео, ні у його описі не згадується, що головний герой ролика – депутат Чернігівської обласної ради від політичної партії ВО «Батьківщина».

Він є членом постійної комісії обласної ради з питань агропромислового комплексу, екології, природокористування та земельних відносин, а також володіє фермерським господарством «Соната».

Маніпуляції у ролику помітила Дарія Мартиненко, про що воно написала у Фейсбук.

“Знайомтеся, це Іван Якуб. Працює на землі все життя, як його батько і дід” – так починається один з рекламних роликів Тимошенко про Новий курс і далі по сюжету красіва хьюман сторі.

Типу іван 20 років є фермером, та держава ніколи нічим йому не допомагала. А Юлія Володимирівна обіцяє це різко змінити. І мені це звучало трохи дивно в контексті того, що сама Тимошенко за цей час двічі була прем’єркою.

Тому загуглила, що за ці 20 років було з бізнесом івана, але знайшлося дещо інше – депутатство, – написала дівчина у своєму пості.

Окрім того, за її словами, все, що представлене у ролику далеко не відповідає цьому квазібіографічному “працює на землі все життя” з діда-прадіда. Та й взагалі використовувати чинного депутата облради від “батьківщини” в образі ображеного фермера – не зовсім етично щодо глядачів. Типу ок використвувати в рекламі ресурс Батьківщини з регіонів, але не ок маніпулювати й розповідати напіввигадані історії. – підсумувала вона.

Джерело


Поділитися з друзями