Зарплата 740 тисяч: стало відомо, куди Укрзалізниця діває наші гроші. «Тепер зрозуміло чому все з/д склади розбиті і не модернізуються»

Поділитися з друзями

В Україні знайшли причину розрухи на залізниці

Укрзалізниця шокувала українців нескромними витратами на діяльність в соцмережах: компанія виділяє на ведення свого аккаунта в Facebook величезні суми грошей

Як з’ясувалося, нещодавно Укрзалізниця найняла SMM-щика, який буде займатися веденням аккаунта компанії у Facebook. У системі “Прозорро” з’явилася інформація про те, що 19 липня філія компанії «Центр сервісного забезпечення» уклав угоду з підприємцем Романом Русановим, який і буде надавати їм послуги у соціальній мережі.

Повідомляється, що вартість послуг була оцінена в 740 тисяч гривень. Так, підтримка офіційного аккаунта УЗ до кінця року коштуватиме 653 тисячі гривень. Ще 87 тисяч гривень замовник отримає одноразово, якщо йому вдасться збільшити число передплатників сторінки з 28 тисяч до 78 тисяч.

В середньому за ведення сторінки в соцмережі SMM-щик буде отримати 117 тисяч гривень в місяць. При цьому наголошується, що за одну фотографію, зроблену для запису УЗ, він буде отримувати 2250 гривень. Всього планується зробити 62 фотографії загальною вартістю 139,5 тисячі гривень. В контракті також наголошується, що за «квадратні відео» фахівцеві будуть платити 2040 за штуку.

На такі нескромні витрати компанії звернули увагу в соцмережах. Користувачі іронічно відзначають, що це пояснює, чому українці змушені їздити у старих вагонах.

«Тепер зрозуміло чому все з/д склади розбиті і не модернізуються. З такими зарплатами нічого на рухомий склад в казні не залишається», — пишуть користувачі.

Раніше повідомлялося, що скоро українці попрощаються з плацкартними потягами. Останній рік чиновники з Міністерства інфраструктури все частіше говорять про те, що скасування плацкартних вагонів в Україні – це не просто слова, а реальність. Про терміни переходу “Укрзалізниці” на новий тип пасажирських перевезень в ефірі одного з телеканалів розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Джерело


Поділитися з друзями